دکتر حسینعلی شهریاری

دکتر حسینعلی شهریاری؛ دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور
لوح تقدیر اهدایی

دکتر حسینعلی شهریاری

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور
به آقای حاج سید حسین رضازاده به پاس «چهار دهه خدمات خالصانه در عرصه های مختلف دینی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و حوزه سلامت»
 

تاریخ اهداء: 1397/12/02

مراسم اهداء: جشن کوثر ولایت و رونمایی از کتاب شرح کامروایی

تاریخ و محل تولد: 1330 شمسی، زابل

تحصیلات: دکترا دارای تخصصی های بورد تخصصي چشم و فلوشيپ ويتره و رتين

مسئولیت ها: استاد دانشگاه علوم پزشكي زاهدان، نماينده دوره هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي، رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور

آثار علمی و تالیفات: تأليف يك فصل از كتاب چشم پزشكي عمومي، 6 مقاله در نشريات فارسي و 11 مقاله در نشريات بين‌المللي

 

خیر نیک اندیش جناب آقای حاج سیدحسین رضازاده
جامعه بشری مدیون مردانی است که با تلاش های ایثارگرانه و خدمات خالصانه خود راه رشد و تعالی فرهنگ نیکوکاری در راستای خدمت به جامعه را انتخاب نموده اند و قدرشناسی از این خدمات ارزشمند وظیفه مسلم و همگانی است.
نیکوکاران و فعالان عرصه خدمت به جامعه درس انفاق، گذشت و در خدمت مردم بودن را از قرآن و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گرفته اند.
مدیریت شاخص و ارزشمند نیکوکار ارجمند جناب آقای حاج سیدحسین رضازاده در مجمع خیرین سلامت استان اصفهان موجب رشد و شکوفایی در عرصه سلامت و گسترش فرهنگ نیکوکاری در حوزه بهداشت و درمان گردیده است.
برگزاری جشنواره های خیرین سلامت به ویژه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت در کارنامه درخشان این نیکوکار اصفهانی می باشد.
شخصیت ممتاز این خادم نظام سلامت و مشی اخلاقی اش در حوزه خدمات عام المنفعه سرلوحه همه عاشقان و شیفتگان در جامعه اسلامی ایران خواهد بود.
بی تردید نگاه حقیقت بین این خیر بزرگوار به حیات طیبه که جلوه اش در تاسیس چندین مراکز بهداشتی درمانی و مدیریت مجمع خیرین سلامت استان اصفهان بوده است،
نام و یاد ارزشمندشان را برای همیشه بر لوح زرین تاریخ پرافتخار خادمان نظام سلامت کشور درخشنده نگاه خواهد داشت.
توفیق روزافزون شما را در راستای تحقق اهداف عالیه نظام سلامت در ظل عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (ع) مسئلت می نمایم.
حسینعلی شهریاری
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور