تسلیت در پی درگذشت استاد سیدعلی نکوئی زهرائی؛ 1400/01/16

 

 
بسم الله الرحمن الرحیم
(رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ ۙ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ)
پاکمردانی که هیچ کسب و تجارت آنان را از یاد خدا و به پا داشتن نماز و دادن زکات غافل نگرداند و از روزی که دل و دیده‌ها در آن روز حیران و مضطرب است ترسان و هراسانند.
نور/37
 
این بار پیام « ارجعی الی ربک »  را شخصیتی خدمتگزار،مدیری مدبر، مخلص، استادی عالی مقام مرحوم خلد آشیان استاد سید علی نکوئی زهرائی ره لبیک گفت  .
انسان های خدوم سرمایه های ارزشمند برای جامعه بشری بوده که همواره مسئولیت های اجتماعی و همت های سخاوتمندانه، افکار و اندیشه های خیرشان، یاریگر همنوعان بوده است.
این میهمانی تحفه ای ارزشمند از جانب میزبان بود که در ماه شعبان المعظم به این دلباخته خدمت به جامعه هدیه گردید.
انسان هایی که واژه خدمت و مهربانی در وجودشان عجین بوده و در جمع یاران و دوستان نقش محوری داشته اند، قطعاً اندیشه های ماندگار و آثار وجودی ایشان برای همیشه در خاطر دوستان جاودانه خواهد ماند
بدون شک خدمات برجسته‌  و خالصانه اين بزرگ مرد موجب سعادت ابدی، نیل به حیات طیبه و همجواری با خاتم النبین حضرت محمد بن عبد اللّه(ص) بزرگواری که به دیار باقی شتافت، مدیری شایسته و مخلص که فقدانش اندوه بزرگی برای خانواده محترم ایشان و جمع دوستان و یارانش خواهد بود
یادش گرامی، راهش پر رهرو باد
 

 

سید حسین رضازاده
تولیت و مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) اصفهان
1400/01/16