سفر خیرین حوزه سلامت استان اصفهان به مشهد مقدس

با هماهنگی انجمن خیریه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» جمعی از خیرین حوزه سلامت استان اصفهان به همراه خانواه های محترمشان روز پنجشنبه 95/7/8 جهت تشرف به محضر حضرت علی ابن موسی الرضا «علیه آلاف التحیه و الثناء» عازم مشهد مقدس شدند. محل اقامت این خیرین در هتل بشری در نظر گرفته شده بود.

روز شنبه به منظور تجلیل از مقام خیرین در مهمانسرای حضرت علی ابن موسی الرضا «علیه آلاف التحیه و الثناء» پذیرایی شدند و روز یکشنبه به منظور بهره مندی از فضای سیاحتی تفریحی مشهد مقدس، به شاندیز مشهد رفته و در آنجا نهار را صرف نمودند.

در این سفر معنوی، نمازهای پنج گانه در حرم اقامه گشته و سپس به زیارت مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا «علیه آلاف التحیه و الثناء» مشرف می شدند.

 

در این سفر چهار روزه، که در آستانه شروع ماه محرم صورت گرفت، معرفت و شناخت نسبت به امام، مخصوصاً امام حسین «علیه السلام» و ارتباط معنوی با خداوند متعال نمود بسیار خوبی داشت.

از جمله اینکه یکی از مداحان برجسته اصفهانیِ همراه کاروان، با خواندن زیارتهای جامعه کبیره، امین الله، آل یس، دعای کمیل در شب جمعه و دعای ندبه در روز جمعه، خیرین را به فیض می رساندند.