همکاری در برگزاری همایش فناوری اطلاعات در حوزه علوم دینی

سمینار آموزشی کاربرد فناوری اطلاعات در تاریخ پنجم تیرماه 1387 در تقارن با میلاد باسعادت حضرت صدیقة کبری فاطمة زهرا(س) با حضور آقای دکتر علی‌اکبر جلالی برگزار گردید. در این مراسم، مدیرعامل و تولیت مؤسسه در طلیعة سمینار سخنان کوتاهی دربارة اهمیت موضوع و کاربرد فناوری اطلاعات برای انتقال مفاهیم و اصول تفکر و اندیشة اهل‌البیت(ع) به‌عنوان مُدل و الگوی ایده‌‌آل برای زیست بشر امروز به سمع حضار رساندند که متن سخنان ایشان در پی می‌آید: 
﴿بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ﴾
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
میلاد باسعادت باعث خلقت، دُخت نبوت، کُفو ولایت، ام امامت حضرت فاطمة زهرا(ع) بر شما شیعیان و محبّان آن حضرت گرامی باد.
 
در سال نوآوری و شکوفایی، مقدم نورانی مدیران ارجمند، مسئولین وکارشناسان محترم و مدعوین گرامی را مبارک می‌‌‌دانم. 
خدای بزرگ را جای بسی شکر است که در سرزمینی زیسته‌‌ام که  در سراسر جغرافیای  آن، انسان‌‌‌هایی فرهیخته و فرزانه زیسته‌‌اند.
از همان صدر اسلام محمدی(ص)،  ایرانیان همه از شیفتگان و علاقه‌مندان به خاندان پُرعصمتِ پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بوده و پیرو مکتب گهربار اهل‌البیت(ع) به‌شمار رفته‌‌اند. شاهد این ادعا سلمان فارسی است که از صحابة گرامی و نزدیک به پیامبر والامقام و از مفاخر منحصربه‌‌فرد جهان اسلام و از شهر اصفهان بود و افتخار لبیک‌گویی خداوند تبارک و تعالی را همراه دارد.
 
شهر تاریخی‌مذهبی اصفهان که از دیرباز خاکش پذیرای فرهنگ غنی اسلام بوده به خود می‌‌بالد که جمیع علوم مختلف دینی، علمی و هنر و معماری هنرمندانه این دیار را که همه از نمادهای روشن مکتب تشیّع هستند، یک‌جا در خود دارد؛ و به‌راستی که در ادامه این روند فرهیختگی، خداوند توفیقی بس عظیم به این‌جانب عطا نمود تا در این شهر مذهبی و عاشق اهل‌‌البیت(ع) بتوانم پایه‌‌گذار یک مرکز بزرگ تحقیقاتی باشم. این مرکز در طراحی‌‌های معماری و داخلی از الهامات و ارشادات و احادیث ائمة معصومین(ع) استفاده نموده که زینت‌بخش جای‌جای این بناست.
نیّت این‌جانب وصف بندگی است و دعوت به بندگی و سبحان خدا که یکی از اهداف خلقت است. رساندن و ابلاغ این مهم به عالم و عالمیان وظیفه‌ای است که بزرگ‌مبلّغ هستی، حضرت محمد(ص) و جانشینان پاکش ائمة معصومین(ع)، به‌ویژه امام حیّ حضرت مهدی(عج) بر عهده همة دلسپردگان نهاده‌‌اند.
روش ابلاغ با تغییر زمان، مکان، ابلاغ‌کننده و ابلاغ‌شونده متفاوت است.
رسالت این مؤسسه نیز به‌کارگیری آخرین روش و مؤثرترین روش‌‌هاست.
نمی‌‌توان گفت فناوری اطلاعات بهترین است؛ بااین‌حال نیز نمی‌‌توان از این امکان مهم صرفنظرکرد، بلکه باید توسط این تکنولوژی روز دنیا از اقیانوس عظیم معارف اهل‌البیت(ع) با سرعت نور تمامی تشنگان را در سراسر عالم سیراب نمود.
امیدوارم این جلسه و جلسات مشابه بتواند راهگشای این مهم باشد.
و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه 
والسّلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته»