گفتگوی فیلم ساز مستند با دکتر رسول زرگرپور استاندار محترم اصفهان

مصاحبه با

دکتر رسول زرگرپور

استاندار اصفهان

در رابطه با حاج سیدحسین رضازاده

تاریخ مصاحبه: 1395 شمسی

محل مصاحبه: مراسم تجلیل از مدیران موسسات قرانی اصفهان اسفند 1395

تاریخ و محل تولد: 1333 شمسی، اصفهان

تحصیلاتدكتراي تخصصي مديريت استراتژيك، دانشگاه عالي دفاع ملي

مسئولیت ها استاندار اصفهان، مشاور وزير نيرو در امور آب، معاون امور آب وزارت نيرو، مشاور وزير نيرو و قائم مقام شركت مپنا، معاون امور آب وزارت نيرو، معاون هماهنگي امور عمراني وزارت كشور، معاون برنامه ريزي وزارت جهاد سازندگي، مسئول جهاد سازندگي استان اصفهان

جزئیات بیشتر

لطفا بفرمایید هدف از برگزاری مراسم امروز چیست؟ از نقش آقای رضازاده در برگزاری این جلسه بفرمایید.

استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در فعالیت‌های قرآنی است و شهر اصفهان، شهر قرآن و شهر ولایت لقب گرفته است. بحمدالله مؤسسات قرآنی اصفهان در تراز ملی و با برنامه‌‌ریزی، در همة سطوح، مشغول خدمت به جامعه قرآنی هستند. امروز، به همّت و ابتکار جناب آقای رضازاده و دعوت از بنده و همة مسئولین عالی‌‌رتبة قرآنی در استان، به‌منظور تجلیل از مسئولین مؤسسات قرآنی، این محفل نورانی در این مؤسسة ارزشمند که جایگاه ویژه‌‌ای در فعالیت‌‌های مذهبی، فرهنگی  و قرآنی دارد، برپا شده که کاری بسیار زیبا و باارزش است.
 من از ابتدای مسئولیتم در استان، تقریباً هفته‌‌ای یکبار به‌طور مستمر آقای رضازاده را در مراسم‌‌های مختلف دینی، فرهنگی، قرآنی و امور خیر و عام المنفعه می‌‌بینم. اصطلاحی که در مورد ایشان به کار می‌برم، انسانی است خیّر و مبتکر کارهای بزرگ که خدمات ایشان خصوصاً در مسائل قرآنی و دینی و معرفتی از جایگاه ویژه‌‌ای برخوردار است و امید است ما قدردان نعمت وجود این انسان‌‌های خدوم باشیم که نقش مهمی در فعالیت‌‌های اجتماعی در زمینه‌‌های مختلف ایفا می‌‌کنند.
بنده از بدو حضورم در اصفهان با شخصیت ایشان آشنا و از خدمات ایشان در اکثر عرصه‌‌های خیر مطلع هستم و ایشان از افتخارات خیّرین و خادمین این شهر زیبای خدا هستند و بنده همیشه از خداوند برای این انسان‌‌های خدمتگزار، طول عمر، سلامتی و موفقیت مسألت می‌‌نمایم.