گفتگوی فیلم ساز مستند با دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار محترم اصفهان

مصاحبه با

دکتر مهدی جمالی نژاد

شهردار اصفهان

در رابطه با حاج سیدحسین رضازاده

تاریخ مصاحبه: 1395 شمسی

محل مصاحبه: مراسم تجلیل از مدیران موسسات قرانی اصفهان اسفند 1395

تاریخ و محل تولد: 1333 شمسی، اصفهان

تحصیلات: کارشناسی ارشد رشته روابط بین‌الملل، دکترای برنامه ریزی شهری

مسئولیت هامعاون امور عمرانی استانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان، مدیر کل امور شهری و شوراهای استان اصفهان، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اصفهان، مشاور عمرانی استاندار اصفهان، رئیس گروه مشاوران شهرداری و مشاور عالی شهرداری اصفهان

جزئیات بیشتر

لطفا بفرمایید هدف از برگزاری مراسم امروز چیست؟ از نقش آقای رضازاده در برگزاری این جلسه بفرمایید.

سال‌هاست آقای رضازاده را می‌‌شناسم؛ چه زمانی که در استانداری بودم و چه زمانی که در شهرداری فعالیت داشتم. حقیقتاً آقای رضازاده و خانوادة ایشان همیشه مایة خیر و برکت برای شهر اصفهان بوده‌‌اند و از خیّرینی بوده‌‌اند که خیلی گمنام کار کرده‌‌اند و زحمت کشیده‌‌اند؛ به‌خصوص در حوزة گسترش فرهنگ نورانی اهل‌بیت(ع) و همچنین تأسیس مؤسسات قرآنی. امیدوارم از جملة رضازاده‌‌ها در اصفهان خیلی داشته باشیم. این‌ها انصافاً بار سنگین دولتمردان و مسئولان شهری استان را کم می‌‌کنند و بار دغدغه‌‌های فرهنگی ما را هم کم می‌‌کنند.
 اصفهان از قدیم‌الایام بازاری‌هایش، آدم‌‌های متواضع، صادق، پاک و خدمتگزار جامعه بوده‌‌اند. سمبل این حرکت، میدان امام(ره) است که یک قسمت آن مسجد باعظمت امام، محل عبادت است و بخش دیگر آن، بازار و محل کسب‌وکار است. این موضوع، نشان‌دهندة اسلامیت و پایبندی بازاریان به دین و آموزه‌‌های آن است و آقای رضازاده هم یقیناً مصداق یکی از همین افراد است که از خداوند متعال برایشان سعادت و سلامتی درخواست می‌‌نمایم.
 مجلس امروز قدردانی از کسانی بود که در شهر اصفهان خدمات قرآنی خوبی ارائه داده‌‌اند. همان‌طور که می‌دانید شهر اصفهان یک شهر اسلامی و دارالمؤمنین است و آدم لذت می‌‌برد که کسانی خاضعانه و گمنام در اصفهان خدمات قرآنی خوبی ارائه کرده‌‌اند و در حوزة قرآنی بسیار خوب عمل کرده‌اند. امیدوارم ما هم بتوانیم خادم خوب و پشتیبانی محکم برای این عزیزان باشیم.