گفتگوی فیلم ساز مستند با مهندس رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

مصاحبه با

مهندس رضا امینی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

در رابطه با حاج سیدحسین رضازاده

تاریخ مصاحبه: 1395 شمسی

محل مصاحبه: مراسم تجلیل از مدیران موسسات قرانی اصفهان اسفند سال 1395

تاریخ و محل تولّد: 1348شمسی، اصفهان

تحصیلات: کارشناسی‌ارشد برنامه‌‌ریزی امور فرهنگی

محل مصاحبه: مراسم تجلیل از مدیران مؤسسات قرآنی اصفهان، اسفند 1395

لطفا بفرمایید هدف از برگزاری مراسم امروز چیست؟ از نقش آقای رضازاده در برگزاری این جلسه بفرمایید.

امروز، توفیقی برای این‌جانب بود که به دعوت جناب آقای رضازاده در این محفل باعظمت و کم‌‌نظیر که به‌منظور هم‌‌اندیشی و هم‌‌افزایی بین دستگاه‌‌های فرهنگی تشکیل گردیده، شرکت نمایم. همچنین امروز طبق برنامة اعلام‌شده، قرار است از مدیران ارشد مؤسسات قرآنی فعال در استان اصفهان با حضور شخصیت‌‌های عالی‌رتبة استان اصفهان تجلیل به‌‌عمل آید.
 بنده سال‌‌های متمادی است با جناب آقای رضازاده آشنا شده‌‌ام. بیشتر در زمان مسئولیتم در شهرداری اصفهان درخصوص همکاری برای پیشبرد کارهای خیر و عام‌‌المنفعه در حوزة عمرانی با ایشان و همکارانشان در خیریه‌های بزرگ اصفهان انجام وظیفه می‌‌نمودم.
 آقای رضازاده کارهای بزرگ و قابل توجهی در شهر اصفهان انجام داده‌‌اند که ازجمله همین مؤسسة تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) است. این‌جا محل برگزاری مجموعة فعالیت‌‌های قرآنی استان اصفهان و کشور و همچنین بزرگداشت علمـا و برگـزاری همة مناسبت‌‌های مذهبی و فعالیت‌‌های حوزة علمیه، دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات است که خود این، گویای ظرفیت‌‌های بالا و توان مدیریتی و اجرایی ایشان در زمینة فعالیت‌‌های خیر و عام‌‌المنفعه، خصوصاً در حوزة قرآن و فرهنگ دینی است.
 ان‌شاءالله این خیّر خدوم و مدیر توانای ما همیشه بهره‌‌مند از عنایات خداوند متعال بوده باشد. برای خانوادة محترم ایشان که حامی و پشتیبان ایشان در این امور خیر هستند، از درگاه ربوبیت سلامتی و عاقبت‌به‌خیری مسألت می‌‌نمایم.
 همچنین خداوند روح اجداد طاهرینشان، بالاخص پدر عالم ایشان را که در اصل استاد و معلّم و مربّی این شخصیت والا مقام بوده‌‌‌اند، با حضرات معصومین(ع) محشور کند.
 خداوند به‌عنوان یک نعمت به برخی بندگان خود، مال، به برخی سلامتی، به برخی عزت اجتماعی و به بعضی همة این‌ها را می‌‌دهد. آقای رضازاده که روحانی‌‌زاده هم هستند، بحمدالله از همة این نعمت‌‌ها بهره‌‌مند بوده‌اند و امید است ان‌شاءالله در فعالیت‌‌های قرآنی و دینی همیشه موفق باشند. این توفیقی است که خداوند به ایشان داده است وگرنه خیلی‌‌ها تصمیم بر کار خیر دارند. خداوند این توفیق را به انسان‌‌هایی که خلوص نیّت و رضایت باری تعالی و ائمة معصومین(ع)، سرلوحة امورشان هست، عطا می‌‌نماید.