تسلیت به مناسبت درگذشت حاج محمد سلامتیان؛ 97/2/20

 

 
إنّا لله و إنّا إليهِ رَاجعُون
رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ
مردانى كه نه تجارت و نه داد و ستدى، آنان را از ياد خدا و برپا داشتن نماز و دادن زكات، به خود مشغول نمى‌دارد، و از روزى كه دلها و ديده‌ها در آن زيرورو مى‌شود مى‌هراسند.
(نور/37)
 
محضر شریف و مبارک اخوان محترم سلامتیان 
 ابرمرد خیر و نیکوکار ارجمند به ملکوت اعلی پیوست 
زنده یاد مرحوم حاج محمد سلامتیان در ایام و لیالی با فضیلت ماه شعبان المعظم به میهمانی جاویدان حضرت رب ودود شتافت. این مهمانی، تحفه ای ارزشمند از جانب میزبان بود که به مرحوم شادروان حاج محمد سلامتیان رسید.
عاش سعید اومات سعیدا 
او که عمر بابرکت خود را در راه امور خیر و عام المنفعه و گسترش فرهنگ نیکوکاری مصروف نمود و کارنامه خود را مشحون از خدمات ارزشمند در امر توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی قرار داد، و مورد توجهات خاصه ولی خود امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» قرار گرفت و آثار باقیه آن مرحوم،‌ چون نگینی در آسمان خیر و نیکوکاری می درخشد.
تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی، خویشتن داری و خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت عالی مقام و خادم جامعه بود.
بدون شک تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه آن بزرگ مرد به عنوان الگویی مناسب برای فرزندان و دوستان او برای همیشه در سرلوحه زندگیشان قرار خواهد گرفت.
به یقین روح پاک وی، در جوار رحمت واسعه الهی متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.
اینجانب این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به جامعه خیرین و آحاد مردم ولایتمدار اصفهان تسلیت می گویم و برای بازماندگان، دوستان و نزدیکانش در این مصیبت، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 

 

سید حسین رضازاده
تولیت و مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) اصفهان
1397/02/20