تسلیت در پی درگذشت دکتر محمود شیخ زین الدین؛ 1397/03/12

 

رِجَالٌ لَّا تُلْهِيهِمْ تِجَارَهُ وَلَا بَيْعٌ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَاقَامِ الصَّلَاه وَايتَاء الزَّكَاهُ  یَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ
 
با اظهار همدردی و نهایت تأسف و تأثر درگذشت زنده یاد مرحوم دکتر محمود شیخ زین الدین را به جامعه علمی و خانواده محترم و معزز شیخ زین الدین و سلیمانیان تسلیت می گویم.
این مهمانی، تحفه ای ارزشمند از جانب میزبان بود که در ایام و لیالی با فضیلت ماه رمضان المعظم به آن خادم علم و فناوری رسید. 
عاش سعید اومات سعیدا
او که عمر بابرکت خود را در راه رشد و تعالی علمی در دانشگاه صنعتی اصفهان و تلاش در جهت شکوفایی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و نوآوری و تجاری سازی فناوری علمی جامعه صرف نمود،
 کارنامه خود را مشحون از خدمات ارزشمند در جامعه علمی کشور و مورد توجه و عنایات خاصه ولی خود امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» قرار داد.
به یقین   آثار باقیه آن شخصیت خدمتگزار،‌ چون نگینی در آسمان علم و فناوری خواهد درخشید.
تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی، خویشتن داری و خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت عالی مقام علمی و خادم جامعه بود.
تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه آن یار سفرکرده به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او برای همیشه سرلوحه زندگی وفعالیت های آنان قرار خواهد گرفت.
به یقین روح پاک وی، در جوار رحمت واسعه الهی متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.
از خداوند منّان برای آن فقید سعید بهترین پاداش صالحان و بهره مندی از عنایات  خاصه  ولی الله الاعظم حضرت مهدی  «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و صبر و شکیبائی و طول عمر   برای بازماندگان را  آرزومندم .
 
 

 

سید حسین رضازاده
تولیت و مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) اصفهان
1397/03/12