جلسه خیرین سلامت استان اصفهان

صبح یکشنبه همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) (مورخ 24 مردادماه 95)، جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان اصفهان با حضور مدیرعامل مجمع جناب آقای حاج سید حسین رضازاده، و کلیه اعضاء هیئت مدیره، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جناب آقای دکتر اصغری، معاونت درمان جناب آقای دکتر طلوعی و همچنین قائم مقام دانشگاه در امور خیرین جناب آقای صافی برگزار شد.

جلسه با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید. سپس مدیرعامل مجمع ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت رضا (علیه السلام) به حاضرین در جلسه، گزارش مشروحی از اهداف و برنامه های مجمع خیرین سلامت ارائه نمودند.

در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده مجمع در برگزاری جشنواره های خیرین در استان اصفهان، بیانات مشروحی در خصوص نقش همایش احسان ماندگار و این فعالیت ها در گسترش جذب خیرین در حوزه سلامت ارائه نمودند. سپس اعضاء هیئت مدیره دیدگاه های خود را در خصوص همکاری خیرین و همچنین مجمع خیرین سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و خیر و برکتی که از این همکاری در جهت رشد و تعالی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خواهد رسید، به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

در پایان جناب آقای دکتر اصغری سخنان خود را با تبریک میلاد با سعادت حضرت رضا (علیه السلام) و تقدیر و تشکر از مجمع خیرین سلامت شروع نموده و در ادامه آمادگی خود را جهت همکاری با مجمع خیرین سلامت در چهارچوب اهداف مندرج در اساسنامه، برگزاری جشنواره های تجلیل از چهره های ماندگار و خیرین برتر و همچینن واقفین و فعالان در حوزه سلامت ابراز داشته و قول همکاری و تعامل سازنده را به اعضا مجمع دادند.