جلسه مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان با مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان خراسان رضوی

به دنبال سفر زیارتی تولیت و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان جهت تشرف به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا «علیه آلاف التحیه و الثناء» در تاریخ های 6، 7 و 8 شهریورماه 95؛ جلسه مشترک با مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد مقدس جناب آقای مهندس اصغر افراسیابی در مرکز تخصصی انکولوژی رادیوتراپی امام رضا «علیه السلام» برگزار گردید.
در این جلسه علاوه بر جناب آقای حاج سید حسین رضازاده تولیت و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان، ریاست مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی جناب آقای ماشاءالله دانشي نيا، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی جناب آقای دكتر سيد مرتضي احتشام فر، و ریاست بیمارستان سیدالشهداء اصفهان جناب آقای دکتر مهرداد معمارزاده نیز حضور داشتند.

ابتدا جناب آقای مهندس افراسیابی از فعالیت ها، اهداف، برنامه ها و تمهیداتی که این خیریه جهت تسهیل نمودن فرایند بهبود بیماران سرطانی فراهم نموده است، گزارش مشروحی ارائه نمودند.
سپس به اتفاق میهمانان از بخش های مختلف مرکز بازدید به عمل آمد و در هر بخش کارشناسان مربوطه توضیحات کاملی در خصوص خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی این استان ارائه نمودند.

از اهم فعالیت های این انجمن، می توان به مدیریت و نظم خاص در ارائه خدمات به بیماران و دائر بودن مرکز تحقیقات و پژوهش در این مرکز نام برد.
در پایان این دیدار ضمن گرفتن عکس یادگاری، برای همه خیرینی که برای ایجاد مرکزی ارزشمند مزین به نام امام رضا تلاش نموده اند، و همچنین برای دست اندرکاران مرکز، از درگاه خداوند متعال سلامت، تندرستی و علو درجات و بهره مندی از عنایات رضوی را خواستار شدند.