هتک حرمت پیامبر (ص)؛ 1391/07/09

به مناسبت راهپیمائی با عظمت مردم شریف و ولایتمدار اصفهان در راستای محکوم نمودن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله» و همچنین شرکت فعال مدیران و اعضای مؤسسه در این مراسم پیام ذیل توسط تولیت و مدیرعامل مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» در همین رابطه صادر گردید.

قال الله تعالی:
لولاك لما خلقت الأفلاك
«محمّد کافرینش هست خاکش    هزاران آفرین بر جان پاکش»

اقدامات خصمانه دشمنان مکتب گهربار و نورانی اهل البیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» بار دیگر با اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد «صلی الله علیه و آله» کینه عمیق خود را ظاهر نمود و با اقدامی ننگین و سخیف به دست پلید صهیونیسم و سردمداران جبهه استکبار بین الملل مقدس ترین چهره عالم هستی را هدف قرار داد و با این عمل چهره خبیث خود را نشان داد.
این حرکت مذبوحانه حلقه ای از زنجیر پلیدی است که قبلاً با آتش زدن قرآن مجید و تهیه دهها فیلم ضد اسلامی در بنگاه های وابسته به سرمایه داران دولت امریکا سوء نیت خود را نشان داده بودند.
ما نیز این اهانت عظیم غیراخلاقی و غیر انسانی مدعیان حقوق بشر را به شدت محکوم می نمائیم و خواستار مجازات متناسب با این جرم بزرگ می باشیم و اعلام می داریم این اعمال ننگین بی جواب نخواهد ماند و نه تنها به وحدت امت اسلامی خدشه ای وارد نمی کند بلکه موجب توجه بیشتر جامعه بشری و اندیشمندان به سیره نبوی باعث فراهم نمودن، زمینه فروپاشی پایه های سست و پوشالی استکبار جهانی را فراهم خواهد آورد.

                                                                              سید حسین رضازاده
                                                                                تولیت و مدیر عامل مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» اصفهان
                                                                                1391/07/09