هفدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته صنعت، معدن و هنر استان اصفهان

هفدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته صنعت، معدن و هنر استان اصفهان به همت کانون مدیران ماشین ساز و صنایع فلزی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی و سایر تشکل های صنعتی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و نزدیک به هزار و پانصد نفر از صنعتگران، معدنکاران و هنرمندان، مدیران ادارات دولتی، روسای ادارات صنعت معدن و تجارت و ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان پنج شنبه ششم خرداد 95 در دانشگاه صنعتی برگزار گردید.
دکتر رسول زرگرپور در هفدهمین جشنواره ی تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره های شایسته ی صنعت، معدن و هنر استان اصفهان، اظهارداشت:
استان اصفهان از یک سو پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و از سوی دیگر بعنوان قطب صنعتی کشور شناخته می شود و پیوندی محکم بین صنعت و هنر این دیار برقرار است.
زرگرپور با بیان اینکه پیشکسوتان این دو بخش سرمایه های گذشته، حال و آینده ی نسل امروز هستند، اظهارداشت: بهره گیری از تجربیات این افراد و بزرگان در کنار استفاده از ایده ها و خلاقیت نخبگان استان، اعتلا و موفقیت روز افزون استان و کشور را در بر خواهد داشت.
استاندار اصفهان تجلیل از تلاشگران این دو حوزه را وظیفه ی ملی و اسلامی و انسانی برشمرد و اظهارداشت: این امر باعث ترویج فرهنگ کار و تلاش و حمایت از تولید ملی است.
استاندار اصفهان در پایان اظهارداشت: بی شک حضور بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر در مراسم تجلیل از بزرگوارانی که عمر و سرمایه ی خود را در راه تعالی ایران اسلامی صرف نموده اند بیانگر وفاق و همدلی ملی در رفع مشکلات و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
در ادامه مراسم از رییس محترم هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان اصفهان بعنوان چهره شایسته در راستای خدمت به جامعه تقدیر  بعمل آمد و از طرف آقای حاج سید حسین رضازاده مدیرعامل مجمع خیرین سلامت توسط آقای حاج علی سلیمانیان نژاد نیز لوح نقدیری به ایشان اهداء گردید.
 
 
 
 
گفتنی است در این جشنواره از ۷ نفر بعنوان پیشکسوت، ۷ نفر بعنوان نخبه صنعت و ۳ نفر بعنوان چهره ی شایسته تقدیر بعمل آمد.