پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حاج سیدرضا نیری؛ 1396/04/10

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
 
رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ
مردانى كه نه تجارت و نه داد و ستدى، آنان را از ياد خدا و برپا داشتن نماز و دادن زكات، به خود مشغول نمى‌دارد، و از روزى كه دلها و ديده‌ها در آن زيرورو مى‌شود مى‌هراسند.
نور/37
 
ابرمرد خیر و نیکوکار ارجمند به ملکوت اعلی پیوست
 
زنده یاد مرحوم حاج سیدرضانیری به میهمانی جاویدان حضرت رب ودود شتافت.
 
عاش سعیداومات سعیدا
 
او که عمر بابرکت خود را در راه رسیدگی به امور محرومان و گسترش فرهنگ خیر مصروف نمود و کارنامه خود را مشحون از خدمات ارزشمند در دوران غیبت ولی خود امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار داد.
گام نهادن در مسیر خدمت به محرومان خصوصاً تلاش در جهت فراهم نمودن بستر مناسب برای بیماران دردمند و نیازمند موهبتی بود الهی که نصیب این سید عالی مقام و بنده با اخلاص خداوند متعال گردید.
تعبد، عبودیت، خودساختگی، اخلاق، تقوی و خویشتن داری، خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت عالی مقام و خادم جامعه اسلامی بود.
به یقین در جوار رحمت واسعه الهی و اجداد طاهرینش متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.
اینجانب این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به جامعه خیرین و آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی و همچنین خیرین و محرومانی که پدری مهربان و یاوری دلسوز را از دست داده اند تسلیت می گویم و برای بازماندگان، دوستان و نزدیکانش در این مصیبت عظمی صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
سید حسین رضازاده
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان
1396/04/10