ساخت و وقف مرکز بهداشتی درمانی الامام علی بن ابیطالب (علیه السلام)

با تائیدات خداوند متعال و در ظلّ توجهات خاصة ولی‌الله الاعظم، حضرت حجت ابن الحسن المهدی(عج)، طرح احداث مرکز بهداشتی‌درمانی امام علی ابن ابی‌طالب(ع) در سالروز میلاد باسعادت مولی‌الموحدین علی ابن ابی‌طالب(ع)، مصادف با پانزدهم تیر 1388، با برگزاری مراسم کلنگ‌زنی در حضور مقام عالی وزارت، جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مقامات عالی‌رتبه و جامعة خیّرین استان آغاز گردید.

این مركز با زيربنای 2100مترمربع به همّت حاج سیّد حسین رضازاده تأسیس و در تاریخ دوم تیر1391، همزمان با ميلاد پُربركت سومين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) و با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، نمايندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تنی چند از مقامات استان، رئيس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان و جمعی از اهالی منطقه، افتتاح شد.
از ویژگی‌های این پروژه می‌توان به طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد در فضاهای داخلی، خاصه نمای ساختمان که تلفیقی از نمای شیعی و معماری جدید و یادآور بناهای مذهبی دوران صفویه است، اشاره کرد.
مركز بهداشتی‌درمانی امام علی ا‌بن ‌ابيطالب(ع) در دو طبقه احداث شده و خدماتی از قبیل پزشك، داروخانه، تزريقات و پانسمان، بهداشت خانواده، بهداشت دهان و دندان، واكسيناسيون، مبارزه با بيماري‌ها و خدمات طرح غربالگري ديابت به مراجعان ارائه می‌دهد. برگزاري جلسات و كلاس‌هاي آموزش هفتگي و ماهيانه براي مراجعان نيز در محل سالن اجتماعات اين مركز دائر است.

این مجموعه به‌منظور ارائة خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف و ولایتمدار اصفهان، توسط خیّر نیکوکار، جناب آقای حاج سیّد حسین رضازاده وقف گردید و همراه با تولیت و ادارة آن برای بهره‌برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

 

اطلاعات و نحوه تماس:

تلفن 031-35551030
نمابر -
آدرس اصفهان، خیابان 24 متری اول، روبروی شهرداری منطقه ده
کدپستی -
ایمیل -
سایت -

تصاویر مرتبط:
نمای بیرونی و نمای داخلی
مراسم کلنگ زنی
مراسم افتتاحیه