عضو هیئت امناء مجمع خیرین کتابخانه ساز استان اصفهان

انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز استان اصفهان، در ششم بهمن ‌1389 با هدف ساخت و توسعۀ کتابخانه‌های عمومی،  آغاز به کار کرد.

مهم‌ترین اهداف

  1. جلب مشارکت و بهره‌گیری از کمک‌های خیّرین در جهت ساخت و توسعۀ کتابخانه‌های عمومی.
  2. کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی.
  3. مساعدت و همکاری در ادارۀ کتابخانه‌های عمومی و مشارکت فکری و فرهنگی در راستای بهره‌برداری بهینه و ترویج مطالعۀ مفید در میان مردم.
  4. کمک به تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اداره و توسعۀ کتابخانه‌های عمومی
  5. کمک به تأمین منابع مالی کتابخانه‌های عمومی استان‌های کشور برای تأمین منابع دیداری و شنیداری با همیاری مردم خیّر استان.
  6. دعوت از خیّرین برای مشارکت در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارتباط مستمر و مداوم با آنان و بسترسازی برای افزایش خدمات و حمایت از خدمات آن‌ها.
  7. نظارت بر حُسن اجرای حصول اهداف شرعی و قانونی خیّرین، مطابق توافق‌های فی‌مابین در طول حیات و زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد آنان بعد از فوت خیّر و عمل به وصایای آنان تا آخرین حد ممکن.
  8. طراحی و برنامه‌ریزی برای تشویق و ترغیب جوانان به مطالعۀ مفید با کمک رسانه‌ها، به‌ویژه رسانۀ ملی و تشویق و تقدیر از خدمات خیّرین.
  9. کمک به انتشار و چاپ کتب مفید و مورد علاقۀ مردم، به‌خصوص قشر جوان، برای تقویت گرایش به مطالعۀ مفید در جامعه و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها.

مرکز اصلی

مرکز اصلی انجمن در شهر اصفهان است و در صورت لزوم انجمن در سایر نقاط استان اصفهان هم می توانند با موافقت مرجع صدور مجوز و نهاد کتابخانه های عمومی کشور تأسیس و فعالیت نماید و هرگونه تغییر محل دفتر انجمن به تأیید مرجع صدور مجوز (نیروی انتظامی ذیربط) خواهد رسید.

اطلاعات و نحوه تماس:

تلفن -
نمابر -
آدرس اصفهان، خیابان شمس آباد، کوچه شاهزاده ابراهیم
کدپستی 8134773373
ایمیل -
سایت -