همکاری در برگزاری یک دوره درس هایی از نهج البلاغه توسط استاد عالی مقام فولادگر

با حضور حجت الاسلام سيد حسين بهشتي نژاد مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان و استاد محمد فولادگر محقق و مدرس نهج البلاغه، چهارصد و پنجاهمين جلسه تفسير نهج البلاغه در محل موسسه تحقيقات و نشر معارف اهل البيت (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان اصفهان، در اين جلسه که پنجم تيرماه 1389 همزمان با اولين روز اعتکاف و ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) برگزار شد، حجت الاسلام سيد حسين بهشتي نژاد مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان با بيان اينکه حق نهج البلاغه هنوز ادا نشده است و همه بشريت نيازمند نهج البلاغه هستند، افزود: اميدواريم در اصفهان بيشتر از گذشته شاهد جلسات شرح و توضيح نهج البلاغه باشيم.
وي افزود: حضرت علي (ع) سرچشمه فصاحت و بلاغت است و قوانين بلاغت از نهج البلاغه آن حضرت نشأت گرفته است.
وي ضمن تفسير خطبه 83 نهج البلاغه و قرائت نامه هاي 31 و 53 و 45 اين کتاب ارزشمند، بر تشکيل نهضت علمي ديني نهج البلاغه در اصفهان تاکيد کرد و افزود: دستگاههاي فرهنگي و افراد خبره در اين زمينه بايد با تشکيل يک نهضت علمي ديني در استان اين گام را براي اولين بار در کشور بردارند و در اين زمينه بايد حوزه هاي علميه و ائمه جمعه پيشتاز باشند.
مدير کل تبليغات اسلامي استان افزود: آنچه انسان امروز به آن نياز دارد نهج البلاغه است و همه مسائل مورد نياز جوانان و نوجوانان براي رشد و بلوغ آنها در نهج البلاغه آمده است.
حجت الاسلام بهشتي نژاد در پايان با انتقاد از برخي از دستگاهها که در امر مديريت اعتکاف فعاليت مي کنند، افزود: سازمان تبليغات اسلامي در کشور مديريت اعتکاف را بر عهده دارد و ضرورتي نيست که مراکز ديگر مردم و جوانان را دعوت کنند.
استاد محمد فولادگر محقق و مدرس نهج البلاغه نيز در اين آيين گفت : نهج البلاغه چشمه جوشان لايزال الهي و گفتار پر بار اميرالمومنين (عليه السلام) است و اگر انسان مي تواند به عمق اين کتاب ارزشمند برسد بايد در حد و توان خود از درياي بي کران معرفت آن بهره مند شود.
مهندس فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام کوچک زاد مسئول امور مساجد استان و برخي از چهره هاي ممتاز قرآني نيز در اين جلسه حضور داشتند.