آیین تجلیل از خیرین فعال بخش سلامت چهارمحال و بختیاری

آیین تجلیل از خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ‌استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،‌ ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، و خیرین فعال حوزه سلامت استان، روز پنجشنبه 1395/3/13در سالن ابن سینای شهرکرد برگزار شد.

در این آیین، از ۷۰ نفر از خیرین فعال حوزه سلامت استان تجلیل به عمل آمد.

ارائه گزارش عملکرد بیمارستان ها در راستای اجرای بسته ترویج زایمان طبیعی در قالب برنامه تحول نظام سلامت، نمایشگاه دستاوردهای ترویج زایمان طبیعی بیمارستان ها و نمایشگاه توانمندی های هنری بیماران خاص و صعب العلاج عضو انجمن های خیری بیماران خاص استان از برنامه های جنبی این مراسم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

کلنگ زنی ساختمان بیمارستان بروجن، افتتاح آزمایشگاه و مرکز مشاوره خانواده بروجن، و شرکت در نشست کارگروه سلامت امنیت غذایی در شهرکرد، افتتاح مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) و بخش لیبر بیمارستان هاجر (س) شهرکرد، بازدید از درمانگاه در دست ساخت بیماران خاص و روند توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد و افتتاح پروژه های خیرین در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس، از از برنامه های سفر وزیر بهداشت می باشد.

شایان ذکر است آقای حاج سید حسین رضازاده مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

تصاویر مرتبط

 آئین تجلیل از خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری 1395/3/13