برگزاری دوره آموزش و توان افزایی قرآنی با حضور مدیران و مربیان موسسات قرآنی کشور عراق

برگزاری دوره آموزش و توان افزایی قرآنی با حضور مدیران و مربیان موسسات قرآنی کشور عراق و تجلیل از مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی کشور عراق درروز 7 تیرماه 1397 به مدت پنج روز در استان اصفهان برگزار گردید.
در این مراسم پس از تلاوتی از آیات کلام الله مجید و گزارش مشروحی از بازدید مدیران و مربیان از موسسات قرآنی استان اصفهان، بهره مندی از شیوه ها و الگوهای این موسسات در جذب مخاطبین و تربیت قرآن آموزان در مقاطع مختلف سنی، تربیت نونهالان در مهدهای قرآن و نوجوانان در حوزه برادران و خواهران در مقطع روخانی، روان خوانی و قواعد تجوید و صوت و لحن و همچنین شیوه های آسان در حفظ قرآن مجید مطرح گردید و ابراز امیدواری نمودند در جهت کسب تجربه، معرفت های قرآنی و علمی در حوزه فعالیت های این مدیران و مربیان نقش بسزایی داشته باشد.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیر ارشد موسسات قرآنی کشور عراق، با اهداء لوح تقدیر و نشان خادم القرآن به جناب آقای حاج حسن علی حاجی قنبر مسئول دارالقرآن دار حبیب ابن مظاهر اسدی از خدمات ارزشمند ایشان در توسعه فرهنگ قرآن مجید و فعالیت در جهت ارتقاء موسسات قرآنی تقدیر به عمل آمد.
این مراسم روز چهارشنبه مورخ 6 تیرماه 97 در مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام برگزار گردید، با اعطای گواهینامه و جوایز از مدیران و مربیان تجلیل به عمل آمد.