تسلیت در پی درگذشت استاد عالی مقام حاج محمد فولادگر؛ 1400/01/15

 

 
بسم الله الرحمن الرحیم
(رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ ۙ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ)
پاکمردانی که هیچ کسب و تجارت آنان را از یاد خدا و به پا داشتن نماز و دادن زکات غافل نگرداند و از روزی که دل و دیده‌ها در آن روز حیران و مضطرب است ترسان و هراسانند.
نور/37
 
ارتحال استاد عالی مقام، عالم متّقی، مردی متواضع، محقق  کم نظیر مرحوم خلد آشیان حاج محمد فولادگر(ره) را به شاگردان، جامعه علمی، و متلمذین محضرش و بیت مکرم ایشان تسليت عرض می نمایم.
ان شاءاللّه  خدمات برجسته و خالصانه آن استاد عامل و افتخار جامعه علمی و دینی در کسوت تدریس علوم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه معارف امیرالمؤمنین(ع) و کتاب شریف نهج البلاغه که سال ها از طریق او ابلاغ گردید، موجب سعادت ابدی و حشر  با معلمین  معصومش(ع)  گردد
ایشان عمری از محضر اساتید برجسته و شاخص حوزه علمیه تلمذ نمود و آثار علمی، پرورش دانشجویان و کلاس های درس نهج البلاغه  وی جهت جمعی از خواص، همچون مشعلی فروزان در آسمان علم و دانش درخشید.
نام و یاد او برای همیشه در تاریخ پرافتخار خادمان به مکتب گهربار و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه مولی الموحدین الامام علی بن ابیطالب(ع) جاودانه خواهد ماند. 
از خداوند منان برای آن استاد عالی قدر علو درجات، بهترین پاداش صالحان و همجواری با حضرات معصومین(ع) در بهشت برین و بهره مندی از عنایات خاصه ولی اللّه الاعظم حضرت مهدی (عج) و صبر و شکیبایی و طول عمر برای بازماندگان را آرزومندم.
 

 

سید حسین رضازاده
تولیت و مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) اصفهان
1400/01/15