دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با مدیرعامل و معاونین مؤسسه اهل البیت علیهم السلام

مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان جناب آقای مهندس لطفعلی چاوشی امروز مورخ 91/7/30 از بخش‌های مختلف مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» بازدید نمودند و ضمن اظهار خرسندی از این بازدید، این حرکت عظیم را باعث شگفتی دانستد و از افتخارات حوزه علوم دینی شمردند. ایشان ضمن اشاره به این نکته که از این امکانات و توانمندی موسسه در جهت رشد اهداف متعالی اسلام باید بهره بیشتری برده شود، هدایت نوجوانان و جوانان عزیز به سمت این مسیر الهی را از اهم مسئولیت‌های مدیران و مسئولان کشور برشمردند و به ایجاد فضای سالم معنوی و فرهنگی در کشور تأکید نمودند.

جناب مهندس چاوشی در نشستی که بعد از بازدید با حضور مدیر عامل مؤسسه جناب حاج سید حسین رضازاده و معاونت علمی پژوهشی مؤسسه جناب مهندس نیلفروشان و مدیر روابط عمومی مؤسسه جناب یوسف‌پور داشتند، همکاری متقابل بین شرکت پالایش نفت اصفهان و مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت «علیهم السلام» بمنظور آموزش خانواده کارکنان آن شرکت را خواستار شدند.

مدیر عامل مؤسسه نیز ضمن استقبال از این همکاری، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری بصورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت‌های مؤسسه اعلام نمودند و مقرر گردید مدیران بخش‌های مؤسسه و شرکت پالایش نفت نشست‌هایی را ترتیب داده و طرح‌های خود را مبنی بر همکاری متقابل ارائه نمایند.