سفر پر خیر و برکت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدجواد شهرستانی به اصفهان

در ایام سفر بابرکت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدجواد شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العمظی حاج سیدعلی سیستانی به شهر اصفهان، علاوه بر دیدار با ریاست حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت الله العظمی شیخ حسین مظاهری و علما و شخصیت های عالی مقام حوزه علمیه اصفهان، از مرکز تخصصی دیالیز انجمن خیریه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) که ساختمان جدید آن احداث گردیده است، بازدید نمودند و در جریان جزئیات احرای طرح و همچنین اهداف و خدمات تعریف شده در این مرکز باعظمت قرار گرفتند.

در ادامه در دانشگاه صنعتی اصفهان در محل مجموعه خوابگاه های حضرت جواد الائمه علیه السلام از ساختمان های احداث شده و فاز دوم در حال احداث بازدید نمودند.
 
در این مراسم ریاست محترم دانشگاه صنعتی اصفهان جناب آقای دکتر سیدمحمود مدرس هاشمی از فعالیت های علمی و تحقیقاتی و ظرفیت های ایحاد شده در این دارالعلم و نقش فعالیت خیرین در احداث این خوابگاه ها در جهت رفاه دانشجویان متاهل ضمن گزارش مشروحی ارائه نمودند.
 
در ادامه جناب آقای حاج سیدحسین رضازاده موسس و بنیانگذار خوابگاه های حضرت جوادالائمه علیه السلام ضمن خیر مقدم به حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدجواد شهرستانی و هیئت عالیه همراه ایشان و همه خیرین حاضر و تبریک اعیاد شعبانیه، توضیحات مفصلی در خصوص این اقدام ارزشمند که تاثیرگذار در امر ازدواج دانشجویان و همچینن درخصوص فراهم نمودن تسهیلات برای طالبان علم در این دارالعلم گزارش مشروحی به حضار در جلسه ارائه نمودند.

سپس به عنوان قدردانی از خدمات ارزشمند و مدیریت عالمانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدجواد شهرستانی در دفتر نمایندگی تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی حاج سیدعلی سیستانی در حوزه مقدسه علمیه قم و خدمات عالیه این روحانی عالی مقام و برجسته در تاسیس ده ها موسسه علمی و فرهنگی و فعالیت های عمرانی با مصوبه شورای عالی نشان های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام نشان ولایت همراه با لوح تقدیر تقدیم محضر این شخصیت ارزشمند جامعه روحانیت و خدمتگزار در حوزه علمیه جهان تشیع گردید. در همین رابطه تابلوی بسیار نفیس همراه با آرم دانشگاه صنعتی اصفهان توسط ریاست محترم دانشگاه به معظم له تقدیم گردید. در پایان، تابلوی بسیار نفیس و ارزشمندی از سوی نماینده تام الاختیار حضرت آیت لاله لاعظمی حاج سیدعلی سیستانی به ریاست محترم دانشگاه صنعتی اصفهان همراه با یک انگشتر که نگین آن از سنگ مرقد مطهر امام حسن عسکری (ع) تهیه گردیده بود، اهداء گردید.