نشست مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور

نشست مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور با حضور اعضا در اصفهان در 8 مهرماه 1395 برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در نشست مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور با بیان اینکه قرآن و عترت در کنار هم معنا پیدا می‌کنند، گفت: هرجا قرآن و عترت را از هم جدا کردند مشکلات پیدا شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به لزوم اتحاد بین موسسات قرآنی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی اصفهان بسیار خوب ظهور و بروز پیدا کرده و موسسات زیادی در قالب اتحادیه موسسات قرآنی در این استان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حمایت همه جانبه خود را از فعالیت‌های قرآنی داشته است، افزود: با قرائت قرآن با صوت زیبا سبب نفوذ آن در کشورهای مختلف می‌شود و اثرگذاری در ادیان مختلف را می‌توان در تلاوت قرآن با صوت زیبا مشاهده نمود.
در این جلسه همچنین مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور اظهار کرد: بحث ادغام اتحادیه تشکل‌های قرآنی با اتحادیه موسسات قرآنی مردمی سازمان تبلیغات به نتایج خوبی رسیده تا اتحاد رویه و یکسان سازی برنامه‌ها انجام شود.
نماینده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه بر حمایت همه جانبه معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه از برنامه‌های قرآنی سراسر کشور تاکید کرد.
گفتنی است نشست مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور با حضور مدیرکل و معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی و دبیر شورای عالی قرآن، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، نماینده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان ٨ مهرماه در اصفهان برگزار شد.