نحوه دسترسی کاربران به منابع کتابخانه دیجیتال

کاربران مختلف به چهار طریق به سیستم کتابخانه دسترسی پیدا کرده و از کتب و منابع فراهم‌‌شده استفاده خواهند کرد:
دسترسی حضوری: در محل ساختمان کتابخانه، نزدیک به 150کامپیوتر مجهز در نظر گرفته شده است تا کاربر افزون بر دسترسی به منابع و کتب اسلامی، بتواند از دیگر سرویس‌‌های دیجیتالی، مانند استفاده از پرینتر و دستگاه کُپی، استفاده از اینترنت و امکان انتقال اطلاعات بر روی سی‌‌دی، استفاده نماید. در دسترسی حضوری، کاربران با سرعت فوق‌‌العاده به سیستم متصل خواهند بود. امکان اتصال بی‌‌سیم کامپیوترهای همراه، در داخل کتابخانه و سالن آمفی‌تئاتر وجود دارد.
دسترسی خانگی بدون نیاز به کارت اینترنت: کاربران داخل شهر اصفهان، بدون نیاز به خرید کارت اینترنت و فقط با در اختیار داشتن مودم می‌‌توانند به سیستم کتابخانه متصل شده و از منابع و کتب کتابخانه استفاده نمایند.
دسترسی پرسرعت مراکز و مؤسسات: کلیة مراکز و مؤسسات دینی، علمی و فرهنگی، همچون حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌‌ها، کتابخانه‌‌ها، اعم از دولتی و خصوصی، می‌‌توانند با خطوط پرسرعت مخابراتی ازجمله ADSL و بی‌‌سیم، به کتابخانة دیجیتالی مؤسسه متصل شده و از منابع و کتب دیجیتالی آن استفاده نمایند.
دسترسی از طریق اینترنت: عموم تشنگان و شیفتگان علوم اهل‌‌بیت(ع) که مخاطبین اصلی مؤسسه هستند، از طریق اینترنت می‌‌توانند به سیستم وصل شده و علاوه بر دسترسی به منابع و کتب فراهم‌شده، از تمام امکانات دیجیتالی غیرحضوری کتابخانه استفاده نمایند.