عضو هیئت امناء انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا (س)

انجمن «خیریۀ امداد و درمان حضرت زهرا(س)» در سال 1385 با توجه به مشکلات عدیده و مسائل خاص مراکز آموزشی‌درمانی الزهرا(س)، ازجمله کثرت مراجعۀ بیماران و همراهان بیماران از نقاط مختلف شهر و استان اصفهان و نیز استان‌های مجاور، با همکاری خیّرین محترم اصفهان و در زمان ریاست جناب آقای دکتر سیّد علی موسوی تأسیس شد تا با جذب و دریافت کمک‌های مردمی و هدایت آنان بتواند در حل بخشی از این مشکلات و درمان بیماران نیازمند اقدام نماید. دفتر این خیریه در یکی از اتاق‌های امور اداری مرکز آموزشی‌‌درمانی الزهرا(س) واقع شده است.
این انجمن، خدمات حمایتی‌رفاهی متنوعی به بیماران، به‌ویژه بیماران نیازمند و همراهان آنان، ارائه می‌دهد؛ ازجمله: همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ساخت، تجهیز و راه‌اندازی واحدهای درمانی موردنیاز بیماران در راستای انجام خدمات بهینه به آنان، شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی و مؤسسات خیریه، سازمان‌های غیردولتی (مردم‌نهاد) در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و برقراری ارتباط با آنان برای جذب و دریافت کمک‌های مادی و معنوی، ارتباط مستقیم با بیماران و همراهانشان از طریق عیادت، گفت‌وگو و... با هدف دریافت ‌نظرات آنان برای برنامه‌ریزی و اصلاحات لازم، تجلیل و قدردانی از نیروها و کارکنان دلسوز و متعهد مرتبط با بیماران برای ایجاد انگیزش بیشتر در خدمات‌رسانی مناسب و شایسته‌تر به بیماران، ارائۀ پیشنهادها و نقطه‌نظرات برای افزایش کیفیت خدمات درمانی.
انجمن خیریۀ امداد و درمان حضرت زهرا(س) همچنین در زمینۀ انجام امور فرهنگی، برنامه‌های مختلفی را مدنظر دارد که از آن‌جمله می‌توان به توسعه و ترویج فرهنگ تکریم بیماران در بین آحاد جامعه، به‌ویژه جامعۀ پزشکی و پیراپزشکی، براساس دستورات الهی اشاره کرد.
در حال حاضر، خیریۀ درمانی حضرت زهرا(س) با همکاری جمعی از پزشکان متخصص و خیّرین اصفهانی اداره می‌شود.

اطلاعات و نحوه تماس:

نحوه تماس  
تلفن 031-36685555
نمابر -
پیامک -
آدرس اصفهان، خیابان شهدای صفه، بیمارستان الزهراء
کد پستی -
ایمیل -
سایت -