عضو هیئت امناء بیمارستان تخصصی عسکریه اصفهان

بیمارستان تخصصی عسکریه یکی از ده ها مرکز پزشکی نمونه در نصف جهان که به بیش از نیم قرن ، شهره اش ، آوازه هرکوی و برزن بوده و هست و امروز که مرهمی به جان و دل داردیادگاری دارد از مرهم دهندگان این مرکز که یا به آمرزش خداوند خفته درخاکند یاکه همچنان به امر ثواب طبابت در قید حیات.

هرخیر و ثوابی یادگاری است از خیری بزرگ و همت والا مقامی از شجره طیبه ولایت و این خشت و کاشی ها نشان از همت بزرگمردی با نام آیت اله زند کرمانی.

در سال 1345 به همت آیت الله زند کرمانی در زمینی به مساحت هزار مترمربع کلنگ تاسیس "درمانگاه عمومی عسگریه" بر زمین نقش بست و پس از احداث، فعالیت اش را با ارائه خدمات پزشکی عمومی، تزریقات و پانسمان آغاز کرد. حدود ده سال بعد، یعنی در سال 1355 در زمان مدیریت دکتر نوری، به همت هیئت امنای وقت، سه هزار متر زمین های اطراف این درمانگاه خریداری شد و پس از الحاق به درمانگاه، با نام "بیمارستان زنان و مامایی عسگریه" فعالیتش را گسترش داد.

در این سال ها، این بیمارستان با استفاده از خدمات پزشکان متخصص زنان و مامایی و تجهیز دو اتاق عمل و سه اتاق زایمان، بهترین خدمات پزشکی را به عموم مردم، به ویژه مادران و زنان اصفهان عرضه کرده است.

در سال 1346، با گسترش جمعیت اصفهان و افزایش مراجعان، هیئت مدیرۀ بیمارستان پس از برگزاری چندین جلسه کارشناسی، گسترش بخش های مختلف بیمارستان را در برنامه کاری خود قرار داد و حاصل این تدبیر و توجه، ساخت بیمارستان دویست تخت خوابی مجهزی بود که در طول بیست سال تکمیل و تجهیز شد و سرانجام در سال 1385 در هشت طبقه فعالیت واقعی و رسمی خود را برای خدمت به هموطنان ایرانی آغاز کرد.

هم اکنون این بیمارستان غیر از دو رشته جراحی اعصاب و جراحی قلب، از جمیع رشته های پزشکی برخوردار است که برخی از آن ها عبارتند از: قلب، زنان و مامایی، بیماری های داخلی، اطفال، جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، بیماری های گوش و حلق و بینی، نوزادان، دندانپزشکی. همچنین این بیمارستان از بخش های متنوعی چون آزمایشگاه، رادیولوژی، قیزیوتراپی، اُدیومتری (شنوایی سنجی)، بانک خون، اکوکاردیوگرافی، اسپیرومتری (ریه و تنفس)، تست ورزش، اورژانس، سی سی یو، آی سی یو و از همه مهمتر، بخش ویژه یا VIP برخوردار است. بخش ویژه یا VIP این بیمارستان با رعایت استاندارد های بین المللی پزشکی و تجهیز مدرن ترین دستگاه های فنی و بهره گیری از مجرب ترین کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی، یکی از بهترین بخش های ویژه بیمارستان های استان اصفهان محسوب می شود.

کلیه اتاقهای بخش بیمارستان اعم از عادی یا ویژه همگی دارای چشم انداز شهر اصفهان، نورکافی، سیستم سرمایش و گرمایش، اکسیژن مرکزی تلویزیون، یخجال، نرس کالر، تخت همراه، کمد و سرویس بهداشتی، دوش، سرویس غذا با منوی آزاد برای همراه و بیمار و از همه مهمتر خدمات رسانی کامل توسط پرستاران مجرب می باشد .

به حول و قوه الهی و به همت تلاش و همت مضاعف کادر اداری و اجرایی بیمارستان، هرسال موفق به کسب گواهینامه "ارزش یابی بیمارستان ها" با درجه یک از دانشگاه علوم پزشکی شده است.

 

اطلاعات و نحوه تماس:

نحوه تماس  
تلفن 031-32250041
نمابر 2255891
پیامک  
آدرس اصفهان، خيابان سروش، خيابان عسكريه، بيمارستان تخصصي عسكريه (علیه السلام)
کد پستی  
ایمیل  
سایت askariehospital.com