عضو هیئت امناء و مدیرعامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولی عصر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

انجمن خیریۀ امداد و درمان حضرت ولی عصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در سال 1383 به منظور برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین خیّرین و دانشگاه علوم پزشکی ایران تأسیس شد. هدفمند کردن فعالیت های خیّرین در حوزه سلامت، برقراری ارتباط مستقیم خیّرین و متولیان مؤسسات خیریه درمانی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تلاش برای رفع مشکلات و تسریع در کارهای اجرایی، تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز واحدهای درمانی استان از طریق خیّرین و نیکوکاران، توسعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری به مظنور جذب آحاد مردم جامعه در عرصۀ خدمات اجتماعی، از مهم ترین اهداف این انجمن خیریه است. فعالیت های این انچمن شامل تشکیلم ؤسسات خیریه در مراکز درمانی، پیگیری امور معوقه در کارهای عمرانی و پیگیری برای تأسیس خانه های بهداشت در استان است.

دفتر این انجمن در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واقع شده و جلسات انجمن هر دو هفته یک بار در محل سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه و با حضور رئیس دانشگاه تشکیل می گردد. یکی از برنامه های این انجمن ایجاد هماهنگی و اطلاع رسانی بین خیرین مراکز درمانی و دانشگاه است.

از جمله فعالیت های این انجمن تسکیل موسسات خیریه در مراکز درمانی، پیگیری امور معوقه در کارهای عمرانی، پیگیری برای تاسیس خانه های بهداشت در استان می باشد. اعضای انجمن هر 15 روز یکبار جلساتی برای هماهنگی و ارتقای سطح خدمات خیریه ها و همچنین رفع مشکلات اداری آنها و اطلاع رسانی در راستای نیازهای حوزه سلامت و ارائه راهکارهای مناسب برای جذب خیرین محترم به منظور سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان تشکیل می دهند.

شایان ذکر است این انجمن ارتباط مستقیم با مردم یا اقشار نیازمند نداشته و صرفاً در راستای فرهنگ سازی و هدفمند کردن مشارکت های خیرین و نیکوکاران و رفع نواقص و مشکلات در حوزه سلامت فعالیت می نماید.

 

اطلاعات و نحوه تماس:

نحوه تماس  
تلفن 031-36685490
نمابر  
آدرس اصفهان- میدان آزادی- دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان شماره ی 1
کدپستی  
ایمیل  
سایت امور خيرين دانشگاه علوم پزشکی اصفهان