عضو هیئت امناء و مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ام البنین (س)

صندوق قرض‌‌الحسنة ام‌البنین(س) در سال 1365 با همّت جمعی از خیّرین و نیکوکاران متدیّن اصفهانی به‌منظور گره‌‌گشـایی و احیای سنّت قرض‌‌الحسنه و خدمت به محبّان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) تأسیس گردید. این صندوق بحمدالله در طول سال‌‌های گذشته خدمات شایانی، درخور جامعة اسلامی و مردم ولایتمدار اصفهان ارائه نموده است. از اهم فعالیت‌‌های این صندوق، می‌توان به این موارد اشاره کرد: اعطای وام برای تعمیر ساختمان، راه‌‌اندازی کسب‌وکار برای جوانان، تأمین هزینة درمان و جهیزیه، اعطای وام به کسبة آبرومند برای تقویت بنیة کسب‌وکار خود در مقاطع مختلف، اعطای وام به مرافق عام‌‌المنفعه، مانند احداث مساجد، حسینیه‌‌ها، مراکز درمانی و حوزه‌‌های علمیه.
کل تسهیلات واگذاری در چهارچوب تعیین‌شده، بدون بهره بوده و صرفاً در بعضی از موارد یک یا دو درصد کارمزد از مشتریان برای تأمین بخشی از هزینه‌‌های صندوق از قبیل حقوق پرسنل و هزینه‌‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر هزینه‌‌های جاری، دریافت می‌‌گردد.
اعضای هیئت‌امنای این صندوق، 25نفر از شخصیت‌‌های شاخص خیّرین و نیکوکاران متدیّن اصفهان هستند که هر دو سال یکبار، هیئت‌مدیره و بازرس را انتخاب می‌کنند. اداره و مدیریت صندوق قرض‌‌الحسنة ام‌البنین(س)، برعهدة هفت نفر اعضای هیئت‌مدیره و یک نفر بازرس است. از جمع هیئت‌مدیره، یک نفر در سمت رئیس هیئت‌مدیره، یک نفر در سمت خزانه‌‌دار و یک نفر در سمت مدیرعامل، عهده‌‌دار مسئولیت ادارة صندوق خواهند بود.
ساختار اداری این صندوق، به‌ترتیب شامل مدیر داخلی، مدیر اعطای تسهیلات، مدیر مالی، صندوق‌دار، تحویل‌دار، دایرة وصول اسناد، مسئول صدور چک بین‌بانکی و تعدادی مأمور وصول است.
در ارزیابی‌‌های به‌عمل‌آمده، این صندوق از شاخص‌‌ترین صندوق‌‌های قرض‌‌الحسنه از حیث اعطای تسهیلات به متقاضیان و همچنین ارائة خدمات به مشتریان بوده است. از ویژگی‌‌های بارز صندوق، حُسن خُلق و حُسن رفتار کارمندان با مراجعه‌‌کنندگان بوده است که مراجعان در ارزیابی‌‌های مختلف به آن اذعان داشته‌‌اند.
قرض الحسنه ام البنین (س)   قرض الحسنه ام البنین (س)

اطلاعات و نحوه تماس:

تلفن -
نمابر -
پیامک -
آدرس اصفهان، خیابان هاتف، گذر مشیر، جنب سرای هندوها، پاساژ داوودی
ایمیل -
سایت -