سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)
لوح تقدیر اهدایی

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان
به آقای حاج سید حسین رضازاده به پاس «گام نهادن در مسیر ترویج فرهنگ گهربار و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و راه شهیدان»
 

تاریخ اهداء: 1396/05/28

 

مسئولیت ها: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، اخذ درجه سرتیپ تمامی از مقام معظم‌ فرماندهی‌ کل قوا

 

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)

بسمه تعالی
لوح سپاس
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی): بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.
حضور برادر بزرگوار و ارزشمند جناب آقای رضازاده
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ شجره طیبه بسیج و همه دستاوردها و ارزش های آن بی شک، مرهون ایمان و روحیه بسیجیان و معنویت و انگیزه مثال زدنی آنان و ملهم از درس های مکتب اهل بیت (صلوات الله علیهم اجمعین) است.
مربیان این مکتب، روحانیت معظم و در رأس آنها امام راحل بزرگوار و مبلغان و مروجان آن آموزه های مجاهد پرور، بیش از هر کس ذاکران مخلص و انقلابی اهل بیت (علیهم السلام) بودند که با هنر خویش معارف متعالی این مکتب را به نحوی شورانگیز ترویج می کردند. زیارت عاشورا و ذکر اهل بیت (علیهم السلام) جزء جدایی ناپذیر همه شبهای حمله و در هسته مرکزی رزم شهادت طلبانه بسیجیان مخلص بود و امروز نیز از استوانه های مهم خیمه مقاومت و ایستادگی در جنگ نرم است.
نقش آفرینی در این عرصه سرنوشت ساز و هم نفسی و همسنگری با عزیزان بندگان خدا توفیقی است که خدای متعال به هر کس عطا نکرده است. این توفیق و افتخار ابدی را به شما تبریک گفته و ازخ دای متعال مسئلت می نمایم همانگونه که تاکنون پیام رسان خون شهیدان بزرگوار و پاسدار خط ولایت بوده اید بر این مرام پایدار و به فضل خدا روز به روز بر این توفیق بیفزاید.
این تقدیر، تنها ذکری است از آن همه عظمت و شکوه، و گرنه قدر اخلاص و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) را فقط خدا می داند و بس.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان